Saturday 7 May 2011

Vabatahtlikest

Vabatahtlike aasta, vabatahtlike nädal, "Teeme Ära". Niii palju juttu, pilti, igas võimalikus kanalis vabatahtlikkusest, et ka kõige jäigemate silmaklappidega meediakanalite jälgija pidi mingi informatsiooni sellest teemast saama.

Vabatahtlik tegevus on oma aja, energia või oskuste pakkumine vabast tahtest ja tasu saamata. Vabatahtlikud aitavad teisi või tegutsevad peamiselt avalikes huvides ja ühiskonna heaks. Oma pereliikmete abistamist ei loeta vabatahtlikuks tegevuseks.

Minu suhe vabatahtliku tööga. Viimasel ajal on seda minult palju küsitud ja järele mõeldes, kui palju ma siis vabatahtlikku tööd teen olen vastanud, et oluliselt rohkem kui oma põhitööd!? Tööandja oleks sellise töötaja ammu vallandanud, aga kuna olen iseendale tööandjaks siis...

Rehaga teen tööd oma koduaias, see ei ole minu vabatahtliku töö panus ühiskonnale. Minu vabatahtlik töö seisneb rohkem mõtlemises, planeerimises, juhtimises, organiseerimises ja lõugade liigutamises. Minu tehtu paistab ehk vähem välja kui puhtaksriisutud ojakallas aga mis siis ikka.

No comments:

Post a Comment