Tuesday 23 October 2012

Küll mõni teema võib olla väsitav



Olen suhtleja tüüp ja reeglina mulle meeldivad inimesed ning nende probleemid või rõõmud. Teise inimese rõõm teeb ka minu rinna rõõmsaks ja probleemile lahenduse leidmine kõiki osapooli natukene targemaks.
Vahest satub ette ka selliseid teemasid mis minu prioriteetide skaalaga võrreldes on arusaamatult kõrgele upitatud ja mis võtavad proportsionaalselt palju rohkem aega kui olulised teemad. Osa energiavampiire elab siinsamas meie kodulinnas ja nende eest pole kuhugile pääsu, sest nad tulevad mingi perioodi tagant jälle läbi ja imevad sind lihtsalt energiast tühjaks. Hea, et mul on akulaadijad käepärast võtta ning saan kiiresti tagasi normaalseks. Aga mõni käib ka kaugelt maalt mind ikka veel kollitamas.
Paarikümne euro nimel mõttetult (ka oskamatult) piike murda ja oma "draamasse" kaasta kogu sind ümbritsev kogukond. Samas poole aasta vältel jäärapäiselt seda lahendust üksi oma oskamatuse tasemel pusada ning teiste nõuandeid eirata! Miks? Jätnud paaril õhtul Veerevas õlles käimata, oleks rohkem raha kätte jäänud ja kõigil teistel parem meel.

No comments:

Post a Comment