Wednesday 12 May 2010

EUROST ja MUUST

Tundub siis, et euro lõpuks tuleb. Võimalik, et tavalise eestlase jaoks on see projekt esmapilgul arusaamatu ja ka emotsionaalselt raske on Koidula millegi muu vastu vahetada, aga mina olen seda päeva oodanud pikisilmi. Meie pisike organisatsioon on aasta-aastalt järjest rahvusvahelisemaks muutunud ja ka suur osa meie rahalistest vahenditest tuleb väljaspoolt "kroonitsooni".
Mulle ka ei meeldi, et rahatähed on erineva suurusega ja mulle ei meeldi ka mündid ja sendilõpulised hinnad aga see on vaid harjumise asi. Eesti kroon on ilus aga väga kallis selle sõna igas mõttes.
Julgen prognoosida, et hinnamuutused tulevad ka Eestisse. Arvan, et need muudatused aga saavad olema positiivsed. Usun, et toidu ja tarbekaupade hind hakkab langema Euroopa tasemele ja teenuste hind hakkab tõusma. Minu arust on see normaalne, et saame rohkem hakata väärtustama kohaliku inimese tööd ja tõenäoliselt see töö on üha enam teenindussfääris. Asju, mida igapäevaselt kasutame, toodavad üha enam selleks loodud masinad ja inimese roll on seda protsessi nutikalt juhtida.
Aga mitte ainult euro ei ole mul südamel, vaid ka millegi ootus on muutnud meeled ärevaks. Ilmselt tänane soe ilm on mõtted viinud suvele ja see suvi ongi juba kohe - kohe käes. Tõmbame vaikselt koomale oma kursuste ning ringidega ja järgmise nädala lõpus tuleb esimene tõsisem suvesündmus - Koorifestival. Meie korraldada on mõned tehnilised küsimused ja Festivali lõpusimman. Loodetavasti saame selle tööga ilusasti hakkama ja kindlasti on sel ajal ka piisvalt hea ilm, et saame osalised maja ja suveaia peale ära mahutada.
See suvi tõotab tulla põnev ja sündmusterohke. Lisaks meie tavapärasele menüüle vürtsitavad seda, loodevasti kaunist suve ka Hansapäevad ja terveks augustiks laekuv lööktööbrigaad Küproselt. Aga nendest kirjutan lähemalt mõnikord hiljem.
Reedel-laupäeval loodan saada uusi teadmisi, kuidas targalt mittetulundussfääris rahavoogusid juhtida ja edukas olla. Mulle meeldib mõte, et kolmas sektor on avalikule sektorile võrdväärne partner ja suudab välja pakkuda uuenduslikke ning odavaid lahendusi.
Pea püsti ja julgelt edasi!

No comments:

Post a Comment